استراتژی ۴ برنده
استراتژی ۴ برنده
استراتژی ۴برنده بارها تا به امروز طی تجربه های گذشته به این نتیجه رسیده ام که اصل برنده / برنده یا همان Win / Win دیگر کارایی گذشته را ندارد و به عقیده من امروز فعالان عرصه اقتصاد باید این قانون را به صورت زیر گسترش بدهند:
برنده/برنده/برنده یا حتی در بعضی از بحران ها (مثل این بحران حاضر موجود) برنده/برنده/برنده/ برنده منظور من از طرح این نکته این است در صورتی که یک مجموعه صنعتی تمایل به موفقیت در بازار دارد نبایستی فقط به فکر منافع خود و نیز مصرف کنندگان باشد بلکه در این میان باید به فکر ایجاد بسترهای سود دهی محصول جهت سایر عوامل حاشیه ای فروش نیز باشد؛ بارها برای من اتفاق افتاده که یک مجموعه دارای بحران درخواست تبلیغات با شرایط کم هزینه یا بازخورد بالاتری نسبت به سایر تبلیغات مشابه را داشته اند و این حقیر نیز همیشه این پیشنهاد رو به این صورت پاسخ دادم که میتوانید از کمک هایی که فروشندگان یا حتی شرکت های پخش به شما میکنند به صورت همکاری مشترک استفاده کنید!
ادامه مطلب در لینک زیر:
استراتژی ۴ برنده - وب سایت شخصی امیر کرابی - مشاور امور بازاریابی و توسعه فروش اینترنتی
سلام.. من یک مشاور ارزهای دیجیتال و نیز فعال حوزه هولد و ترید فاندامنتال هستم.